Continental po raz kolejny został wskazany przez czytelników niemieckiego magazynu „AutoBild” jako wiodąca marka opon. Kierowcy docenili zwłaszcza znakomitą jakość oraz korzystny stosunek jakości do ceny ogumienia Continental.
Blisko 30 tys. fanów motoryzacji wzięło udział w tegorocznym plebiscycie redakcji „AutoBild”. Decyzją czytelników Continental został zwycięzcą w kategorii opony, otrzymując tytuł „Najlepsza marka we wszystkich klasach" (wydanie magazynu z 10 kwietnia).
Prawie dwie trzecie respondentów biorących udział w badaniu (69 proc. głosów) wskazało na wysoką jakość opon Continental. Ponadto, zdaniem 33 proc. czytelników marka zajmuje pierwsze miejsce jeśli chodzi o korzystny stosunek jakości do ceny. Kolejnym elementem docenionym przez niemieckich kierowców jest sportowy charakter opon Continental. Choć marka nie jest bezpośrednio kojarzona ze sportami motorowymi, wybrało ją aż 48 proc. badanych, co daje wysokie trzecie miejsce w plebiscycie.
„Cieszymy się bardzo, że Continental, nasza marka opon premium, spotkała się z tak dużym uznaniem czytelników „AutoBild”. Głos użytkowników oraz ich osobiste doświadczenia mają dla nas ogromne znaczenie. Stanowią też znakomitą motywację do dalszej pracy, aby utrzymać czołową pozycję w przyszłości” – komentuje Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media & Communication Manager Continental Opony Polska.
* * *
Continental AG
Z osiągniętymi w 2014 roku obrotami w wysokości 34,5 miliarda euro (według wstępnych wyników finansowych), Continental jest jednym z wiodących dostawców motoryzacyjnych na świecie, rozwijając inteligentne technologie dla transportu osób i ich dóbr. Jako wiarygodny partner i międzynarodowy producent opon, oferuje trwałe, bezpieczne i komfortowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Koncern działa w ramach pięciu działów: Podwozi i Bezpieczeństwa, Układów Napędowych, Wnętrz Pojazdów, Opon oraz ContiTech. Continental zatrudnia obecnie ponad 200 000 pracowników w 53 krajach.
www.continental-corporation.com
Dział Opon
Jako jeden z wiodących producentów opon na świecie, zatrudniający ponad 42 000 pracowników. Obecnie Dział Opon posiada na całym świecie 22 zakłady zajmujące się produkcją i rozwojem. Szeroka oferta produktów Działu oraz stałe inwestycje w badania i rozwój w znaczący sposób przyczyniają się do osiągnięcia efektywnej pod względem kosztowym i wydajnej ekologicznie mobilności.
Opony do pojazdów ciężarowych
Dział Opony do Pojazdów Ciężarowych jest jednym z największych producentów opon do samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów przemysłowych na świecie.
www.continental-truck-tires.pl
Sponsoring
Dział Opon jest oficjalnym sponsorem Pucharu Niemiec w Piłce Nożnej, Major League Soccer w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, Pucharu Azji w Piłce Nożnej 2015 w Australii oraz Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM we Francji.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/continental-najlepsza-marka-wedlug-czytelnikow-autobild